Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Geshopt!

Hey! Vandaag ben ik met mijn moeder in Utrecht geweest en we waren om 10 uur al onderweg en pas half 7 thuis, dus het was echt een lange dag, maar wel heel leuk! Ik ga nu laten zien wat ik heb gekocht.



This is itttt! Waar ik voor ging, is gelukt. Een nieuwe winterjas en nieuwe schoenen. Eigenlijk wou ik nieuwe Ugg's, maar toen ik deze zag was ik meteen verliefd. Ook heb ik nog donkerbruine Ugg's staan, dus die kan ik ook nog aan, want ze zijn nog geen jaar oud.

De schoenen vind ik heel stoer, maar je moet er wel van houden. Je hebt meer kleuren, maar ik vond deze het leukst. Ze zijn van Timberland, maar de prijs weet ik niet meer precies, ik dacht €190,00?

Daarnaast liggen 2 blousjes en daar ben ik ook super blij mee! Het leger blousje vind ik het leukst. Ook omdat er studs op zitten maakt het het helemaal compleet. Dit blousje zocht ik al, want ik had hem gezien in de ZARA app. Gelukkig was die er en ook in mijn maat!

ZARA legerblousje €50,00

Het andere blousje is heel basic, maar kan je super leuk combineren! Zelf vind ik het leuk als je het blousje in een rokje doet of in je broek. Gewoon op een spijkerbroek en hem dan open dragen. Maar zo'n blousje is altijd fijn om in je kast te hebben! Er zit een (nep) zakje op de voorkant.

H&M wit blousje €25,00

Daaronder ligt een legging met Aztec print. Ook hier was ik naar op zoek, maar vond ze nergens. Toen zag ik er ineens een hangen en moest ik hem wel meenemen, haha. Ik had toen ik 2/3? weken geleden ook met me moeder ging winkelen een groot biggy wit vest gekocht en dit leek me leuk met zo'n legging eronder. Maar ook een ander (effen) trui kan heel leuk staan!

Björn Borg Aztec legging €30,00

Als laatste, mijn nieuwe winterjas. Op de foto ziet die er trouwens niet zo leuk uit en ook anders.. Maar goed. De jas heeft een bordeauxrode kleur en gaat gewoon met een rits dicht. Er zitten wel knopen aan de voorkant maar ik denk dat ik die open houd omdat ik dat leuker vind staan. De kraag is van bont (kan je eraf halen). De jas komt tot op je heupen. Vanbinnen zit ook een beetje bont dus hij zit echt heerlijk warm! Ik ben er helemaal verliefd op!

America Today winterjas €90,00

Dit was alles wat ik vandaag gekocht heb! Hope you enjoy!

Love,

Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten